Konfiguracja wtyczki WordPress
Chciałbym zlecić konfigurację wtyczki na WordPress.
Chodzi o budowę mini jobboard oraz pokazanie własnych ofert na stronie. Funkcje dla zalogowanych i niezalogowanych userów oraz ich role można obsłużyć innym pluginem.
Funkcjonalność bazowa odpowiednio do podstron menu opisanych na dole:
Użytkownicy:
- Admin
- Firma
- Agent
- Użytkownicy po zalogowaniu nie będą używać WordPress backend. Mają widzieć tylko stronę typu dashboard (strona front z menu dla zalogowanych)
- Rejestracja na stronie frontend tylko dla Agentów.
- Rejestracja konta firmy tylko przez admina na backend/
Listy i tabele:
- muszą zawierać ID, Kto dodał kandydata, datę dodania, status – to ważne szczegóły na listach
- przełączanie statusów czy przypisywanie ofert do firm powinno być na liście (generowanej z wtyczki- lub w miarę prosto)
- jako agencja musimy mieć czytelne listy z sortowaniem np. po stanowisku, każda kolumna będzie ważna.
Ogólny flow
- Wyświetlana jest lista ofert, w szczegółach oferty znajduje się guzik aplikuj.
- Guzik „aplikuj” wywołuje formularz Aplikuj.
- Niezalogowany „kandydat” wypełnia formularz (nie tworzy konta, dostaje tylko powiadomienie) wtyczka przypisuje kandydata do listy admina (właściciel)
- Zalogowany „agent” wypełnia formularz i wtyczka przypisuje kandydata do jego listy (właściciel)
- Kandydat ma status Nowy, Przyjęty, Czeka.
- Tylko admin zmienia status.
- Do strony loguje się użytkownik Pracodawca i Agent (lista zakładek poniżej)